DOA5LR Valentine's Day Costume - Pai
Een schattig kostuum om je hart op hol te brengen! Word weer helemaal opnieuw verliefd op je favoriete personages. Plaats een krachtige aanval om het kostuum te vernietigen! Dit kostuum kan beschadigd en vernietigd worden. *Dit kostuum zit ook in de 34-delige Valentine's Day Set. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren. *De gratis downloads DOA5LR Costume Catalog 24 en 25 zijn vereist. *Je moet het personage kopen voordat je dit kostuum kunt gebruiken. Akira, Sarah, Pai, Jacky characters ⒸSEGA. Virtua Fighter is een geregistreerd handelsmerk of handelsmerk van SEGA Corporation.