DOA5LR Launch Party Costume Set
Vier de lancering van Dead or Alive 5 Last Round in stijl! Deze set bevat de volgende 16 kostuums: Aloha-kostuums voor Kasumi, Ayane, Hitomi en Mila; Showstoppers-kostuums voor Helena, Christie, Tina en Lisa; Beach Party-kostuums voor Kokoro, Leifang, Momiji en Rachel; New Challengers-kostuums voor Marie Rose, Phase 4, Nyotengu en Honoka. *De gratis download DOA5LR Costume Catalog 1 is vereist. *Voordat je deze kostuums gebruikt, moet je eerst de laatste update installeren.