DMR BNS
De M395 DMR is een gasaangedreven schuttersgeweer met magazijninvoer en een telescoop voor verkenners. Het is geschikt voor middellange en lange afstand en heeft een indrukwekkend stoppend vermogen.Aangepast met de BONES-skin.