[DMC5] - Speelbaar personage: Vergil
Voegt Vergil toe als speelbaar personage in de verhaalcampagne, Bloody Palace-modus en The Void. Let op: kan niet gebruikt worden met Devil May Cry 5 Special Edition Let op: bepaalde achievements kun je niet krijgen als je als Vergil speelt.