DJ Bagman Character Pack
Heb je hem in de droom ontmoet? De fantastische DJ van DayDream Court staat op het veld! Ontmoet onze nieuwe legende DJ Bagman en ervaar zijn dromerige spel! Dit pakket bevat: ‑ Personage — DJ Bagman ‑ DJ Bagman Groei Box Ticket ×5 *Bij aankoop is dit pakket niet restitueerbaar omdat het wegwerp‑/ niet terugwinbare in‑game items bevat. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichteninbox gestuurd. *Als je een Character Pass hebt, wordt DJ Bagman ingewisseld voor een bepaald aantal punten.