DiRT Showdown
De Games op aanvraag-versie ondersteunt Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans.Race, crash en flits door een wereld van gemotoriseerde gekte in DiRT Showdown! Superenergieke evenementen worden gecombineerd met sociale gameplay in deze turboaangedreven rijdgekte. Gebruik de boost om langs rivalen te blazen, ontketen je innerlijke hoonigan in free-roaming stuntparken en zie hoe het uiterste wordt gehaald uit de meest geavanceerde schade-engine in demolition derbies. DiRT Showdown is Codemasters' meest verbonden game ooit - split-screen multiplayer, online races voor 8 spelers, snelle partygames, Showdown-uitdagingen en YouTube- integratie. Koop jouw ticket voor deze waanzinnige nieuwe wereld van toegankelijke sportraces.