DiRT 3
De Games op aanvraag-versie biedt ondersteuning voor Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans.Zet je schrap voor DiRT 3 – race in iconische rallywagens van de laatste 50 jaar, en baan je een weg door sneeuw, regen en modder of laat zien wat je in huis hebt in nieuwe freestyle "Gymkhana" stunt events. Met de grootste rallycontent uit de serie, geniet je van sensationele schade-effecten en verrassende weersomstandigheden in solo-, online- of splitscreen races.