Directive 8020: Digital Deluxe Edition
Speel in kostuum als je favoriete Dark Pictures-personage in de Directive 8020: Digital Deluxe Edition. Wijzig met het filterpack hoe je eruit ziet, ontdek exclusieve achter-de-schermen-content in het digitale artbook, draai de exclusieve soundtrack helemaal grijs en verken een extra missie: The Dark Pictures Heirlooms Retrieval. Dit is inbegrepen: HET DARK PICTURES OUTFIT PACK Draag de iconische outfits van de Dark Pictures-personages aan boord van de Cassiopeia. Speel als slaaptechnicus Carter in de legeroutfit van Jason uit House of Ashes of kruip in de huid van wetenschapper Anders met het duikoutfit van Julia uit Man of Medan. BONUSMISSIE: THE DARK PICTURES HEIRLOOMS RETRIEVAL Er wacht je een geheime missie. Speur verborgen poppen en relikwieën op uit Man of Medan, Little Hope, House of Ashes en The Devil in Me. Met elk verzamelobject onthul je huiveringwekkende geheimen die het verband verduidelijken tussen Directive 8020 en het Dark Pictures-universum. CINEMATISCH FILTERPAKKET Bepaal zelf hoe Directive 8020 eruitziet door te kiezen uit 3 visuele filters die elke era van ruimtemissies voorstellen. Pas de onheilspellende sfeer van Directive 8020 aan met drie te ontgrendelen filmfilters: Inclusief: 60's Filter – Klassiek zwartwit, doet denken aan oude beelden van de begindagen van de race naar de maan 70's Filter – Korrelige 8 mm-filmstijl voor een rauwe, documentaire-achtige stijl 80's Filter – Retro VHS-stijl druipend van de analoge horror-vibes DIGITAAL ARTBOOK Ontdek het duistere creatieve proces. Bekijk conceptart van Tau Ceti f, vroege ontwerpen van de Cassiopeia en de groteske lichaamstransformaties van de gedoemde bemanning. EXCLUSIEVE SOUNDTRACK Dompel jezelf onder in de angstaanjagende soundtrack door de prijswinnende componist Jason Graves en geniet van andere gelicentieerde nummers speciaal geselecteerd voor buitenaardse horror.