Dino Decoration Pack
Het Dinosaurus-decoratiepack bevat een prehistorisch coole nieuwe set met potdecoraties, waaronder vijf nieuwe aanhangsels voor de dinofans, vijf gelikte nieuwe stickers, twee prikkelende nieuwe ornamenten en een glinsterende nieuwe glazuur.