Digital Shadows
"Digital Shadows is de eerste uitbreiding van Mato Anomalies en geeft je de kans dieper in het rijke verhaal van de game te duiken. Maar nu ‘vanaf de andere kant’. Grijp de controle over SkyEye, de androïde metgezel van Gram, en werk samen met Mist bij het verkennen van de virtuele dimensie van Mato om deze te bevrijden van de digitale dreigingen die zich schuilhouden in het dark web. Dit gloednieuwe cyberverhaal speelt zich laat in de hoofdgame af, en geeft wat meer inzicht in wat er tussen hoofdstuk 6 en 7 is gebeurd. " Diepere verkenning Digital Shadows breidt de overlevering van Mato uit naar cyberspace met meer verhalen over individuele personages en nieuwe schurken die hun intrede doen. Uitgebreidere schuilplaatsen Klaar voor een uitdaging? Bereid je voor op grotere, complexe kaarten met verschillende nieuwe vijanden. Verbeterde gevechten Je hebt al een succesvolle strategie voor al je gevechten? Bekijk dat nog maar eens opnieuw. Met geheel nieuwe vaardigheden en wapens heb je nu nog veel meer mogelijkheden om je vijanden te verslaan. Talloze uitdagingen Het verslaan van de DLC is niet het eindspel. Als dat eenmaal is gelukt, ontgrendel je exclusieve louche schuilplaatsen met eindeloze levels en zeldzame buit.