Digimon Survive Extra Support Equipment Pack
Het Extra Support Equipment Pack bevat het volgende: - SP Support Equipment Geeft de volgende effecten als je dit voor een monster gebruikt: HP-herstel bij elke beurt en Battle Backup+. - Defense Support Equipment Geeft de volgende effecten als je dit voor een monster gebruikt: Status Abnormality Resistance en Damage Reduction. - Light Skill Equipment Geeft het desbetreffende monster toegang tot de Saint Knuckles-move (veroorzaakt lichtschade en absorbeert een hoeveelheid HP die gelijk is aan de toegebrachte schade). - Dark Skill Equipment Geeft het desbetreffende monster toegang tot de Destruction Cannon-move (veroorzaakt duisterschade en mogelijk verwarring).