Deus Ex Suit
Dit iconische gevechtspantser dat Adam Jensen gebruikte in Deus Ex: Human Revolution geeft Agent 47 betere bescherming tegen vuurwapens door geavanceerde bepantsering. Deze outfit is ook verkrijgbaar als onderdeel van de Suit and Gun Collection.