Deus Ex: Mankind Divided - Tactisch pakket
Schakel je doelwit van een afstand geruisloos uit met een verdovingsgeweer met aangepaste skin, het micro-assembler cyberimplantaat, één pakket verdovingsmunitie, 3 rookgranaten en 2 gasgranaten.