Deus Ex: Mankind Divided - System Rift
Werk weer samen met Frank Pritchard, Adams vriend en ex-collega bij Sarif Industries, en help hem informatie te vinden over de mysterieuze Santeau-groep. Pritchard is wanhopig op zoek naar meer informatie en besluit voor de Palisade Blade te gaan, een van de zwaarst beveiligde databanken ooit. Adam helpt hem en hoopt zo meer te weten te komen over wie de Illuminati nu echt zijn.