Destiny 2: Active Rewards Pass
Geeft recht op één Rewards Pass tijdens de Destiny 2: Year of Prophecy. (LET OP: Je moet ten minste één keer inloggen in Destiny 2 tijdens de Year of Prophecy om de beloningen van de actieve Rewards Pass te claimen. Kopers die beide Rewards Passes al bezitten, ontvangen geen extra content.)