Demonic Designations: Summoner Titles
Aanvullende downloadbare content die 10 door fans verkozen titels toevoegt voor Raidou. *Deze content is beschikbaar zodra de speler handmatig zijn of haar titel in het spel kan veranderen door de vereiste rang te bereiken. *Raadpleeg 'How to Use Downloadable Content' in het Detective Journal in de game voor meer informatie over hoe je titels wijzigt. *Titels inbegrepen in deze DLC verschillen per taal.