Deflector
Deflector is een hack- en slashgame waarin je een dynamische gameplay ervaart met een onbeperkt en uniek combosysteem. Test je reflexen en wees op je hoede - vijanden kennen geen genade. Spring in de toekomst, kies je uitrusting en red de wereld van het grootste en bekendste gevaar uit de geschiedenis: virussen. FUTURISTISCHE WERELD Verken locaties die worden gecontroleerd door virussen en bevrijd ze van het kwaad. Ga vooruit en kies je pad. Gebruik de omgeving in je voordeel en pas op voor giftig water, spikes of elektrische hekken. Elke locatie heeft zijn eigen unieke lay-out en valstrikken, dus let goed op waar je loopt. VERMAKELIJK GEVECHTSSYSTEEM Kies je personage en versla vijanden met stijl. Elke held heeft zijn eigen vaardigheden. Als je een fan bent van mêleegevechten, pak dan een zwaard of trek je bokshandschoenen aan. Blijf je liever op afstand van vijanden? Geen tijd te verliezen - pak je boemerang en buig projectielen van vijanden af om ze te doden. ONBEGRENSDE MOGELIJKHEDEN Maak unieke combo's, test ze en vind je favoriete manier om vijanden neer te slaan. Dankzij de spelmechanismen zal elke aanpak net iets anders zijn. Je moet extra vaardigheden, stats en routes op de kaart kiezen. Vergeet daarnaast niet om middelen te verzamelen uit missies om je vaardigheden permanent te upgraden.