Deathbound - Ultimate Edition
Geef je helemaal met de ultieme Deathbound-ervaring. Word een van de eersten die de verdere verschrikkingen van Akratya moet trotseren. Deze editie bevat: De volledige versie van Deathbound: een unieke party-based soulslike in een wrede wereld waar geloof en wetenschap botsen. Skin-pakket Legacies of Ziêminal: twee exclusieve skins. DLC 'Accepted By Death': meer dan 3 uur extra speelbare content, later verkrijgbaar.