Deal met Demon
Een speciale aanbieding van de demon is zojuist in Vandell aangekomen! Maak kennis met Vandells exclusieve pakket van Demon! Dit pakket bevat: - Personage - Vandell - 200 punten - Speciale outfit voor Vandell - Speciaal kapsel voor Vandell - Huisdier: Demonenhond *Indien gekocht, kan het pakket niet worden geretourneerd, aangezien het wegwerp-/eenmalig te gebruiken in-game items bevat die niet kunnen worden teruggehaald. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichtenbox verzonden. *Als je Vandell al bezit, wordt Vandell ingewisseld voor een bepaald aantal punten.