Dead Rising 3: Chaos compleet
In aflevering 3 van de Niet-vertelde verhalen van Los Perdidos speel je als de rebelse motorrijder Hunter Thibadeaux, die moet ontsnappen uit de gevangenis om wraak te nemen op degenen die hem erin hebben geluisd en de macht te krijgen over zijn bende. Deze nieuwe zijlijn bevat een nieuwe missie, 5 nieuwe wapens, 1 nieuw combowapen, 1 nieuw voertuig en een nieuwe outfit, plus extra Gamerscore en de mogelijkheid om PP (XP) mee te nemen naar DR3.