Dead End City
Blaas je een weg door de postapocalyptische woestenij in retro shoot'em up-stijl! De beschaving is ten onder gegaan en de paar overgebleven overlevenden zijn nu vermaak voor een bende postapocalyptische schurken genaamd Scorpio. Je thuis werd geplunderd en je geliefden zijn ontvoerd en meegenomen naar het bolwerk van Scorpio. Je hebt niets te verliezen, dus je gaat op pad, tot de tanden bewapend. Je bent er helemaal klaar voor om je een weg door hun terrein te vechten en een einde te maken aan hun bewind. Dead End City is een postapocalyptische verticale shooter. Je rijdt in je Chariot, een zwaarbewapende auto, door de woestenij om je geliefden te redden van Scorpio, een bende die het weinige dat er nog over was van de mensheid terroriseert. Er lekt altijd brandstof weg, dus zorg ervoor dat je zoveel mogelijk brandstof verzamelt om niet tot een abrupt einde van je reis te komen. Beleef de spanning van arcadeklassiekers van de jaren '90 in shoot'em up-stijl van bovenaf gezien!