Dead by Daylight: Jason
Dead by Daylight: Jason brengt het legendarische horroricoon naar The Fog. Jason Voorhees, van de Friday the 13th-franchise, staat bekend om zijn ongeëvenaarde wreedheid en iconische uiterlijk. Zomerkampen, hockeymaskers en machetes zullen nooit meer hetzelfde zijn... Als je deze add-on koopt, ontgrendel je de Hockey Mask-badge en de Misty Cabin-banner.