De Squad
"De gevangenis Belle Reve heeft bezoek van een mysterieuze indringer. Werk je een weg door de gevangenis als Deadshot, Deathstroke, Harley Quinn, Captain Boomerang en andere leden van de Squad om de indringer tegen te houden en te voorkomen dat de geheimen van Amanda Waller, en die van de Squad, worden onthuld. Kies uit Verhaal en Vrij spelen om personages, voertuigen en mini-kits vrij te spelen.