De jager
Zweef door de lucht aan boord van een gevederde slang en ontketen vurige wraak van bovenaf met het De jager-contentpakket. Bevat een nieuwe 'Mongres-jager' spelersklasse, met een vliegbare Ormir-draak, een exclusieve set pyro pot geleide raketten en aanvullende outfits voor je speler.