De Jackbox Party Trilogy
OPMERKING: Alle games zijn in het Engels en bestemd voor meerdere spelers ter plaatse. Goed nieuws! De grootste verzameling party games is nu gebundeld als fantastische aanbieding! Voor een scherpe prijs kan je nu de drie Jackbox Party Packs aanschaffen, waarmee bij je volgende party of familiefeestje iedereen een game van zijn gading zal kunnen vinden. En om mee te kunnen doen heb je geen stapel controllers nodig. Alle games kunnen worden gespeeld met via internet verbonden apparaten zoals mobieltjes, tablets of laptops als controller. Alles wat je gasten nodig hebben is een apparaat en een gevoel voor humor! Dat laatste is natuurlijk niet te koop... In The Jackbox Party Pack: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud In The Jackbox Party Pack 2: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. In The Jackbox Party Pack 3: Trivia Murder Party Guesspionage Tee K.O. Fakin’ It Quiplash 2 Met zoveel games zal je nog vaker feestjes moeten geven, en nog meer vrienden moeten vinden!