De Incredibles
Stap in de laarzen van de Incredibles en duik hals over kop in een superheldenspeelplaats! Trek je pak aan en speel samen als Mr. & Mrs. Incredible, Frozone, Violet & Dash om Municiberg te redden met hun ongelooflijke superkrachten. Verken de stad, versla de Omnidroid, vecht tegen The Underminer en maak een einde aan de hypnotische plannen van Schermkaper. Versla ze allemaal om de superhelden weer legaal te maken!