Darksiders Warmastered Edition
Beleef dit klassieke actie-avontuur op een nieuwe generatie consoles! War, de eerste ruiter van de Apocalyps, is door de krachten van het kwaad gemanipuleerd om het eind der tijden in gang te zetten. Nu wordt hij ervan beschuldigd de heilige wet gebroken te hebben door een oorlog tussen hemel en hel te ontketenen. Tijdens de slachting die volgde, versloegen de demonische legers de hemelse troepen en maakten zij aanspraak op de aarde. War wordt voor de heilige Charred Council gebracht. De raad klaagt hem aan voor zijn misdaden en ontneemt hem zijn krachten. Hij is onteerd en kijkt de dood in de ogen. Toch krijgt War de kans om naar de aarde terug te keren. Hier gaat hij op zoek naar de waarheid en straft hij de verantwoordelijken. Een wraakzuchtige groep engelen maakt jacht op hem. War moet het opnemen tegen de legers van de hel en sluit moeizame bondgenootschappen met de demonen waar hij juist op jaagt. Tijdens zijn zoektocht naar wraak en eerherstel reist hij over de verwoeste resten van de aarde.