CybeRage
Phy onderneemt een geheime missie naar een verlaten planeet die wordt geteisterd door een vijandelijke overmind. Met hulp van partner Lizz en generaal Eral duikt zij in de diepten van de besmetting en ontdekt de duistere waarheid achter het ontstaan ervan. Help haar het hart van de zwerm te vinden en maak een einde aan deze groeiende dreiging. Dood hordes afschuwelijke insecten en gebruik de ervaring om je arsenaal en lichaam te versterken met cybernetische upgrades. De zwerm past zich aan en stuurt krachtigere vijanden op je af. Schiet ze neer met je drone‑leger of hak ze in stukken met je zwaard en voorkom dat de overmind nog sterker wordt! Kenmerken: - Boeiend verhaal: Vergezeld Phy in haar strijd tegen de zwerm - Meeslepende wereld: 19 met de hand gemaakte cyberpunk‑levels - High‑tech arsenaal: 10 gevechtsdrones om te upgraden en evolueren - Melee‑wapens: 5 krachtige zwaarden met unieke actieve vaardigheden - Rogue‑lite progressie: Permanente augmentaties om vrij te spelen - Contracten: Rond opdrachten af om credits te verdienen Help jij Phy de zwerm te verslaan en het cybertijdperk te redden?