CybeRage: Gold Edition
Phy onderneemt een geheime missie naar een verlaten planeet die wordt geteisterd door een vijandelijke overmind. Met hulp van partner Lizz en generaal Eral duikt zij in de diepten van de besmetting en ontdekt de duistere waarheid achter het ontstaan ervan. Help haar het hart van de zwerm te vinden en maak een einde aan deze groeiende dreiging. Dood hordes afschuwelijke insecten en gebruik je ervaring om je arsenaal en lichaam te versterken met cybernetische upgrades. De zwerm past zich aan en stuurt krachtigere vijanden. Schiet ze neer met je drone‑leger of hak ze in stukken met je zwaard en voorkom dat de overmind nog sterker wordt! Kenmerken: - Meeslepend verhaal: Vergezell Phy in haar queeste tegen de zwerm - Zijverhalen: Verken de nieuwe Rode Metrolijn en ontdek unieke locaties - Immersieve wereld: Beleef 24 handgemaakte cyberpunklevels - High-tech arsenaal: 11 gevechtsdrones om te upgraden en evolueren - Mêlee-wapens: 6 krachtige zwaarden met unieke actieve vaardigheden - Roguelite-voortgang: Permanente augmentaties die te ontgrendelen zijn - Contracten: Voltooi taken om credits te verdienen Help jij Phy de zwerm te verslaan?