Cyber Citizen Shockman
Alles liep op rolletjes voor Tasuke en Kyapiko totdat ze op een noodlottige dag wakker werden als de cybernetische verbeterde Shockman! Dankzij de genialiteit van Doc kregen ze de kans om cyborgs en helden van gerechtigheid te worden, met als taak om de Evil Group te verslaan die de stad terroriseerde. Het enige addertje is dat ze slechts 18 dagen hebben om de klus te klaren, voordat ze weer menselijk worden. Vervul je lotsbestemming als held van gerechtigheid en herstel de vrede in de stad! Kenmerken: * 18 spannende platformlevels met meerdere routes om te ontdekken * Een overmaat aan upgrades om vrij te spelen * Een galerij met afbeeldingen van handgemaakte scans * Cheatcodes, of welk ander woord je er voor wilt gebruiken * Terug- en vooruitspoelen * Geheel nieuwe Engelse vertaling, plus het Japanse origineel * Volledige Engelse en Japanse gebruikersinterface! * Save states! * CRT-filter!