Cube-spel - Extra arcadeoptie
Tot twee spelers vormen samen een team en nemen het op tegen de Decepticons in de meest geweldige sport van de ruimte... CUBE! Speel als de Autobots of speel een vriend samen in vier unieke arena's. Zodra de CUBES worden losgelaten, probeer je ze zolang mogelijk vast te houden om punten te scoren. Elke Autobot en Decepticon hebben hun eigen speciale vaardigheden om je team te helpen de CUBE vast te houden. Na aankoop kun je het spel Cube spelen in de arcademodus.