Crysis 2 - Retaliation Pack
In de Retaliation Pack wordt het multiplayerslagveld uitgebreid met 4 gloednieuwe maps voor alle spelmodi: Park Avenue, Transit, Shipyard en Compound. Pas je aan. Upgrade. Domineer. Jij bent het wapen.