Crypt of the Serpent King
Crypt of the Serpent King is een middeleeuwse first-person hack'n'slash dungeon crawler met roguelike elementen. Verken grote, willekeurig gegenereerde kerkers. Vecht tegen goblins, orcs, skeletten, gigantische spinnen en allerlei wezens uit de onderwereld met behulp van melee en afstandswapens. Spring over lavaputten en spijkervallen. Verbeter de vaardigheden van je personage en kies uit 3 moeilijkheidsgraden, van casual tot hardcore.