Crusader Kings III: Fate of Iberia
Heers over het zonovergoten Iberische land met het Flavor Pack Crusader Kings III: Fate of Iberia. Maak kennis met de rijke geschiedenis, cultuur en bevolking van het schiereiland in de middeleeuwen, en geef die geschiedenis zelf vorm als vorst met een vreedzame aanpak of een ijzeren vuist. Het nieuwe, uitgebreide onderdeel Struggle dat uit meerdere fasen bestaat, laat je het lot bepalen van een levendige en complexe regio, die uit verschillende rijken en culturen bestaat. Verenig Iberië onder één banier of kijk toe hoe conflicten generatieslang voortduren. Ga helemaal op in alles wat Crusader Kings III: Fate of Iberia te bieden heeft, van de christelijke koninkrijken in hun bergvestingen in het noorden tot de weelderige moslim-taifa's van Al-Andalus. Geniet van de pracht en vormgeving. Blaas je Iberische avontuur leven in met nieuwe events, muziek, tradities en modellen, en geef je heerser het uiterlijk van een koninklijke Castiliaanse ridder of een aantrekkelijke Omajjaden-emir. Het lot van Iberië ligt in jouw handen De 'Struggle' is een uitgebreid nieuw onderdeel van Crusader Kings III: Fate of Iberia. Het is een simulatie van grootschalige conflicten, die meerdere fasen en tientallen jaren of zelfs eeuwen bestrijken. Het verhaal van Iberië verandert met elke beslissing die jij neemt. Beïnvloed de voortdurende onrust op het schiereiland op vreedzame of vijandige manier tijdens elke fase van de Struggle. Volg het pad uit de geschiedenis met een vastliggend einddoel in gedachten of bewerkstellig een volledig nieuw lot voor de regio. Word jij op bloederige wijze de vroege oprichter van een Hispania of breng je een vreedzaam en multicultureel kalifaat tot stand? Omarm het unieke van Iberië Ontdek een Iberisch Schiereiland dat tot leven is gebracht met nieuwe vormgeving, muziek, modellen, kostuums en personages, events en meer. Onderzoek een ongelooflijke hoeveelheid nieuwe thema-events, beslissingen en culturele tradities die uniek zijn voor Iberië. Alles is historisch accuraat en zorgvuldig onderzocht. Kleed je personage aan als een echte hidalgo of een moslimprins, of maak een keuze uit netjes geknipte baarden en krullend haar, harnassen, kleren, nieuwe tulbandstijlen of de hoogste hoofddeksels die middeleeuws Europa te bieden heeft! Je komt allerlei nieuwe 3D-modellen en -omgevingen tegen voor bijvoorbeeld onroerend goed, eenheden en schepen. Niet alleen krijg je de beschikking over een reeks nieuwe op Iberië geïnspireerde artefacten, erfstukken en schatten, bezitters van Crusader Kings III: Royal Court kunnen ook al hun koninklijke voorwerpen showen in hun persoonlijke hof. Een nieuwe troon, raadswapens, schatten en andere aanpassingsopties binnen het thema maken je troonzaal nog magnifieker! Laat je meevoeren door de sfeervolle soundtrack en bewonder de schitterende nieuwe vormgeving, van de laadschermen en symbooltjes tot een vernieuwde gebruikersinterface.