Crowns Tier 1
Puzzle Quest 3 heeft veel aanbiedingen in het spel die je moet kopen met Kronen. Kronen is een premium in-game valuta die kan worden gebruikt om uitrusting, cosmetica, middelen en meer te kopen om je te helpen op je reis! Dit pakket bevat 250 Kronen voor gebruik in Puzzle Quest 3. Opmerking: bij de eerste aankoop van deze DLC ontvang je het dubbele aantal Kronen!