Crossout — Raven Feast
— Uniek pantservoertuig 'Ravenfeest'; — Wapen: kruisboog 'Varun'; — Bewegende onderdelen: Voorwiel 'Sabbath' (4 stuks) en Wiel 'Hengst' (2 stuks); — Cabine: Lichte cabine 'Jannabi'; — Hardware: Motor 'Hardcore', generator 'Ampère', munitie 'Munitievoorraad', speciale module 'Krik'; — Portret 'Alva'; — Verfblikken: 'Roet' en 'Overwinning'; — Versieringen: 'tanklamp' (2 stuks) en 'Vierkante afdekking' (4 stuks); — 1500 in-game munten; — Een set met structurele onderdelen; — Maximumaantal onderdelen verhoogd naar 75. De dochter van de Arbiter wordt als sinds ze jong was aangetrokken tot het hiernamaals, maar haar vader leerde haar alleen om te rijden en schieten, in de hoop dat Alva op een dag zijn eigen lijfwacht zou worden. De Firestarters boden een compromis: ze erkenden de potentie van het meisje en namen haar met zich mee. Ze voedden daarbij niet alleen haar wreedheid, maar verschaften haar ook kennis van het occulte. Maar de sjamanen verstootten de heks al snel vanwege haar andere gezichtspunt op hun ideologie: voor hun was vuur het belangrijkste element, maar Alva ontleende haar kracht aan de dood. Ze geloofde dat als een mens in een eerlijk gevecht wordt gedood, de moordenaar de kracht van de overledene zou kunnen overnemen. Alva doolde jarenlang door het bos, ze communiceerde met geesten en zocht haar lotsbestemming, tot ze uiteindelijk op een verlaten pantservoertuig in een grot in het moeras stuitte. De jonge vrouw was ervan overtuigd dat het voertuig werd bewoond door een oude ravengeest die Kootkha heette, die zielen moest absorberen om in leven te blijven. De heks wist de auto aan de praat te krijgen en keerde terug naar haar vader, die Alva direct de optie bood om zijn lijfwacht te worden. Deze samenwerking was voor iedereen voordelig: de aanslagen op Petroliums leven waren aan de orde van de dag en Alva met haar pantservoertuig wilde maar wat graag moorden. Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 75. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!