Crossout – Bone Hunter
— Uniek pantservoertuig: 'Hongerige geest'; — Nieuwe cabine: 'Manitou'; — Revolver met groot kaliber: 'Nagual' (2 stuks); — Portret: 'Isi Witbeen'; — Toegang tot nieuwe structurele onderdelen; — 1500 in-game munten. — Maximaal aantal onderdelen verhoogd naar 75. "De geesten vertelden me dat leven en dood bij elkaar horen, dat de een niet zonder de ander kan bestaan. En dat je alleen sterker kunt worden door jezelf steeds maar op de proef te stellen. Maar hoe geharder je wordt en dichter bij de geesten komt, hoe hongeriger je wordt." Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Als je het pakket koopt, wordt het aantal onderdelen waarmee je een voertuig kunt bouwen verhoogd naar 75. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Unieke portretten bieden een uitgelezen kans om op te vallen tussen de overlevenden. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!