Crossbow Chaos Weapon Pack
Zorg voor verwoesting op een epische schaal met het DLC-wapenpack Crossbow Chaos. Hoewel de explosieve kruisboog duidelijk het kroonjuweel van dit pack is, krijg je ook de beschikking over nog eens drie zware wapens en de opvallende wapenskin Zeb-bruh. Daardoor zie je er oogverblindend uit terwijl je dood en verderf zaait. Met: Crossbow - een kruisboog die geschikt is voor drie uiteenlopende munitietypen, zoals de spectaculaire explosieve pijl. Zul je ooit nog teruggaan naar het snipergeweer? Model 550 TRV - een superlicht en makkelijk te hanteren wapen waarmee je snel richt en nog sneller schiet Mad Sheriff 9 - het is een revolver die eigenlijk een shotgun wil zijn en zowel kogels als hagelpatronen afvuurt. Dat wordt nog een lastige keuze. Car K8 - met een behapbare terugslag in de automatische stand. Heerlijk. Zeb-bruh (wapenskin) - Want strepen blijven altijd in de mode *Wapenskins zijn geschikt voor alle geweren in de game. Vereist de game Sniper Ghost Warrior Contracts. Niet bruikbaar in de multiplayer.