Crimson Keep
Daal af in de Crimson Keep, een steeds veranderend doolhof vol monsters, vallen en schatten. Ontdek de verzonken resten van een oeroud kasteel en ontdoe het van het kwaad dat erin huist. Onthul geheimen die je grote krachten schenken: dit is mogelijk je enige hoop om te ontsnappen. Crimson Keep is een actie-RPG-avontuur waarin het je enige hoop is om te verkennen, verzamelen en vechten om te overleven. Vind jij de mysterieuze Crimson Keep? Kun jij uit deze vreselijke plaats ontsnappen? Of word je voer voor de ontelbare beesten en verschrikkingen die op de loer liggen?