Cricket 19 Windows 10 - Ultimate Edition DLC
De Beste Simulatie Van Cricket Krijgt De Ultieme Upgrade Met meer manieren om te spelen, honderden nieuwe officieel gelicentieerde spelers, de spannende nieuwe The Hundred competitie van ECB en de Caribbean Premier League, Cricket 19 Ultimate Edition DLC brengt de grootste cricketcompetities en rivaliteit naar een nieuw niveau. Je kunt je eigen The Hundred team samenstellen en je droomteam naar het veld brengen om aan te tonen dat jij het beste team in de competitie hebt. En dit is niet alles, Cricket 19 Ultimate Edition DLC bevat tevens de volledige en nieuwe CPL om voor het eerst tegen ‘s werelds beste spelers op de officiële Caraïbische velden op te nemen. Voornaamste kenmerken zijn: Een schatkamer aan nieuwe gelicentieerde spelers! Meer dan 200 volledig gelicentieerde en nauwkeurig gedetailleerde spelers zijn aan het wedstrijdschema toegevoegd. Stel je ultiem team samen! Tien nieuwe stadia: Speel met alle acht The Hundred-teams in hun thuisstadion en geniet van de volledige CPL-ervaring met zeven volledig nieuwe stadia. Volledige games met mannen en vrouwen: De volledige The Hundred ervaring is in de fijnste details nagemaakt voor fans van zowel mannen- als vrouwenevenementen.