Crazy Trucks
Spring in deze pure arcade gameplay en schud de Monster Truck wereld op door je rivalen te verslaan in een extreme face-to-face confrontatie! Kenmerken: ★ Party race spel voor 1 tot 4 spelers ★ Monster Truck thema arena's ★ Realistische maar enigszins gekke fysica ★ Tientallen trucks om uit te kiezen ★ Meer dan 10 spelmodi met extra instellingen ★ Highscores om jezelf te vergelijken met vrienden ★ Talloze circuits aangepast voor spelmodi ★ Aanpasbare overwinningsvoorwaarden Spelmodi: ★ Voetbal - Een voetbalwedstrijd ontworpen voor 1v1 of 2v2 spelers ★ Eliminatie - Vernietig de arena van je rivalen voordat ze jou te pakken krijgen ★ Opslag Wars - Verzamel en sla banden op verspreid over de kaart ★ Uitdaging - Spring over je rivalen heen op 's werelds hoogste schansen ★ Uithoudingsvermogen - Race tegen je tegenstanders op uitdagende circuits ★ Scrabble - Maak de slagzin af door verdwaalde letters te verzamelen ★ Verzamelen - Vind voorwerpen verspreid over de arena en meer ...