Costume Set "Christmas"
Voorzie Eren, Misaka, Levi en Armin van nieuwe outfits. Voeg een vleugje kerst toe aan het slagveld door een kostuum met Christmas-motief te dragen. Let op: Voorkom dat je twee keer dezelfde aankoop doet. *Je kunt de kostuums blijven gebruiken als je ze hebt gekocht voor A.O.T. 2, Xbox One, maar je moet de content wel opnieuw downloaden. *Volledige kostuumset met alle 16 kostuums, inclusief Mikasa's kostuum "Zomerfestival", is vanaf december verkrijgbaar voor een speciale prijs.