Cosplay Slayer Master Collection Cosmetic Pack
Heb je de Cosplay Master Collection gemist, exclusief voor Twitch? Bemachtig deze nu en krijg toegang tot nieuwe Slayer-skins, podiums, animaties en een nieuw speler-icon en naamplaatje. Je ontvangt: De Cosplay Slayer-skin Twee skinkleurvarianten “Box Head”-spelericon “Superfan”-naamplaatje Opwaardeerbaar “QCon”-podium Drie nieuwe podiumanimaties *Om deze content te spelen, is de basisgame DOOM Eternal vereist.