Control
Nadat een buitenaardse dreiging een geheim agentschap in New York binnendringt, word jij de nieuwe directeur die moet knokken om de controle weer in handen te krijgen. Ontwikkelaar Remedy Entertainment presenteert een bovennatuurlijk 3rde persoons actie-avontuur dat je uitdaagt om een combinatie van bovennatuurlijke vaardigheden, aanpasbare plattegronden en reactieve omgevingen te beheersen, terwijl je vecht in een uitgebreide en onvoorspelbare wereld. Control is het verhaal van Jesse Faden en haar persoonlijke zoektoch naar antwoorden als zij zich de rol van directeur eigenmaakt. De wereld van Control heeft zijn eigen verhaal, net als de bondgenoten die Jesse onderweg tegenkomt. Jesse werkt samen met andere agenten van het Bureau en ontdekt vreemde experimenten en geheimen.