Contracts Pass
Breid je Hitman Absolution-ervaring uit met de Contracts Pass. Contracts is een innovatief nieuw online speltype waarmee gamers hun eigen aangepaste moorduitdagingen kunnen maken en delen in Hitman Absolution. Controleer of er een geldige Contracts Pass-code bij je exemplaar van Hitman Absolution zit voordat je dit item koopt.