Construction Simulator - Spaceport Expansion
Droom je er wel eens van bij te dragen aan de verkenning van het universum? Voeg dan de Spaceport Expansion toe aan je Construction Simulator! Deze DLC neemt je mee naar een nieuwe kaart op een tropisch schiereiland waar je een ruimtehaven moet aanleggen. Twee nieuwe campagnes met elk drie missies en een epische laatste campagne bestaande uit twee missies stellen je in staat om een onderzoekscentrum, een raketlanceerplatform en allerlei andere faciliteiten te bouwen die nodig zijn om met succes een onderzoekssatelliet de ruimte in te sturen. Samen met andere missies geven deze klussen je ongeveer 40 tot 50 uur extra speeltijd. Waarom geniet je er niet van in uitgebreide multiplayer-sessies met vrienden en vriendinnen? De enorme bouwplaatsen liggen op je te wachten!