astragon Entertainment GmbHSimulatie
Je kunt er niet alleen stijlvol uitzien maar ook zorgen dat je veilig bent tijdens het bouwen! Met het Cosmetic Pack #2 kun je helemaal jezelf zijn door uit zes verschillende ontwerpen voor je veiligheidshelm te kiezen. Of je nu dol bent op bloemen of iets met sterren en planeten hebt: met deze DLC zit je altijd goed.