Compleet pakket Horror
Bundel alternatieve outfits voor Ultra Street Fighter IV. Bevat nieuwe horroroutfits voor alle 44 personages. Laat je tegenstanders sidderen van angst en jaag je vrienden de stuipen op het lijf!*Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt niet met een andere game.