Compatibiliteit Horror
Catalogusgegevens voor "Horroroutfits". Hiermee kun je alle "Horroroutfits" zien die je tegenstanders dragen.*Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt niet met een andere game.*Met deze download kun je de outfits alleen zien, niet gebruiken.