Codename: Black Crow
Aurora had nooit een keuze. Opgevoed op het slagveld als kindsoldaat, komt het verleden nu terug. Codenaam: Black Crow combineert het meedogenloze tempo van top-down arcadeshooters met RPG-progressie en een persoonlijk, emotioneel verhaal. Jaren na de gebeurtenissen van Biomech Hell volgt Codenaam: Black Crow Aurora, een jonge soldaat getraind door oorlogslegendes Rock en Stan — beter bekend als Thunderflash. Ooit was Aurora een kindsoldaat in een afgelegen gebied van Mexico. Ze draagt een pijnlijk verleden met zich mee, onthuld door gefocuste, indrukwekkende dialogen en geïllustreerde, hoge resolutie anime-stijl scènes die de retro sfeer van de game versterken. Begin met een mes en een handvol rantsoenen in een vijandig land vol vijanden. Gebruik je radar om meer dan 100 gebieden te verkennen, verzamel grondstoffen, maak buitenposten schoon, vind nieuwe uitrusting en maak upgrades aan werkbanken. Level omhoog, ontgrendel nieuwe blauwdrukken en neem het op tegen brute bazen en uitdagingen. Thunderflash 2 is geïntegreerd als een ontgrendelbare bonus in Codenaam: Black Crow. Voltooi de hoofdcampagne om deze retro shooter-ervaring te ontgrendelen. Kenmerken: * Een volwassen, emotioneel verhaal vol krachtige momenten. * Vecht, verken, verzamel materialen en maak upgrades. * Ontgrendel nieuwe uitrusting om toegang te krijgen tot nieuwe paden en tactieken. * Ontdek 3 verschillende eindes. * Verover vijandelijke buitenposten en neem het op tegen brute bazen. * Ontgrendel Thunderflash 2, het directe vervolg op Thunderflash! * Authentieke 16-bit pixel art-stijl. * Prachtige handgetekende illustraties van Coconut Art.